עמרי שיף עולה למקום שני בישראל בכל הזמנים!

ויזואתלט

ויזואתלט

26 במאי 2024

עמרי שיף שיפר את שיאו האישי אמש בתחרות גמר המערב ב400 משוכות ועלה למקום ה - 2 בכל הזמנים! התחרות התקיימה באוניברסיטת ארקנסו, ארה"ב בתאריכים 22-25 למאי 2024.
לתחרות הגיעו אתלטים ממכללות המערב במטרה להגיע לגמר דיויז'ן 1 ב-NCAA, ליגת המכללות בארצות הברית.
אחד מהם היה עומרי שיף! עמרי הגיע מדורג 17 בתחרות ויצא ממנה מקום 10 עם תוצאה שנייה ב400 מטר משוכות בישראל בכל הזמנים. הוא סיים את ההקפה ב 50.55 שניות בלבד, 22 מאיות מתחת לשיאו האישי.

עמרי שיף. מהאתר המציג את אתלטי מכללת לונג ביץ' California State University Long Beachעמרי שיף. מהאתר המציג את אתלטי מכללת לונג ביץ' California State University Long Beach

המדיה החברתית של אוניברסיטת קליפורניה סטייט חוגגת

במדיה החברתית של המכללה בה נמצא עמרי, lbsutrackxc@  , המשתמש הרשמי של אתלטיקת אוניברסיטת לונג ביץ' שנמצאת בדרום קליפורניה, חגגו את הישגו המדהים של עמרי בפוסטים "Ticket Punched" (הכוונה לכרטיס לגמר המכללות הארצי בדיויז'ן 1 - D1).

מהעמוד אינסטגרם הרשמי של אתלטיקת לונג ביץ' סטייס lbsutrackxc@מהעמוד אינסטגרם הרשמי של אתלטיקת לונג ביץ' סטייס lbsutrackxc@

גם באתר הרשמי שלהם עמרי שיף קיבל כותרת ראשית. מדובר בהישג מרשים מאוד שזכה להרבה אהבה ויחס במכללתו. זוהי עוד הוכחה כמה ספורט חשוב בימים קשים אלו שישראל חובה וכמה המצב אינו רע כמו שמוצג בטלויזיה. אתלטי המכללות הישרליים ממשיכים לעשות שם טוב לישראל תודות לתוצאתיהם וההסברה שהם עושים!

האתר הרשמי של לונג ביץ' סטייט https://longbeachstate.comהאתר הרשמי של לונג ביץ' סטייט https://longbeachstate.com

מאור סגד נדחק למקום השלישי בכל הזמנים

תוצאתו של עמרי דחקה את מאור סגד, אלוף ישראל בשנים 2013-2016 ב400מ' משוכות למקום שלישי בכל הזמנים. מאור גם הוא קבע את שיאו האישי, 50.65 שניות, בתחרות במכללות במאי 2019 בג'קסווניל שבפלורידה.

כעת נותר לעמרי לעקוף רק אדם אחד על מנת לשבור את שיא ישראל ל 400 מטר משוכות. עליו לעקוף את אלכסיי בזארוב, אתלט אגודת הפועל ירושלים שבספטמבר 1991 בתחרות בקובלנץ, גרמניה קבע את שיא ישראל - 49.87 שניות.

מאור סגד באליפות אירופה באמסטרדם, 2016מאור סגד באליפות אירופה באמסטרדם, 2016

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לכתוב כתבה בעצמכם? מוזמנים לשלוח לנו את הכתבה או הטעות ב אינסטגרם או לי במייל:  ilan147963@gmail.com

Visualstudio Update Logsinstagram logo @visuathleteinstagram logo @visuathlete
תקנו לי קפה?