אתם יכולים להעלות כתבות בויז'ואתלט!

אילן ישוק

אילן ישוק

11 במאי 2024

זוהי הכתבה הרשאונה של ויז'ואתלט! ברוכים הבאים!

ויזואתלט הוא אתר המיועד לניתוח וצפייה בסטטיסטיקות של אתלטי עבר והווה בארץ. כמו כן, ניתן לחשב כאן את הניקוד של כל תוצאה באתלטיקה ולמצוא תוצאה מתאימה לכל ניקוד באתלטיקה (כלומר הפעולה ההפוכה). בנוסף, תוכלו לראות פה את הטבלאות דירוג הלאומיות באתלטיקה המתעדכנות בלייב וחדשות מקומיות ובינלאומיות בעמוד הראשי. כעת, תוכלו לראות פה גם כתבות שאתם תוכלו לכתוב ואנחנו נפרסם!

Visuathlete article Image

גם אתם יכולים לשלוח לנו כתבות!

גם אתם יכולים להופיע למעלה עם התמונה, השם שלכם וקישור לאן שתבחרו (לדוגמה לאינסטגרם או הפייסבוק שלכם). לדוגמה אם תלחצו על התמונה או השם שלי למעלה אתם תועברו לאינסטגרם שלי. זאת יכולה להיות אחלה דרך לתת לכם קרדיט בתמורה לתוכן איכותי שתתרמו לאתר! אתלטיקה צריכה יותר פרסום ויותר במה בישראל וזאת אחת ממגוון הדרכים לעשות את זה. אם תרצו לקבל עמוד משלכם או כמה עמודים, תשלחו לנו כתבה לאחד מהמקומות הבאים:

- האינסטגרם שלנו: visuathlete@
- המייל שלי: ilan147963@gmail.com

על ההודעה לכלול (ניתן גם בקובץ וורד / pdf כמו בתמונה המצורפת)
1. כותרת לכתבה
2. תוכן הכתבה
3. לפחות תמונה אחת לכתבה ורצוי כמה שיותר תמונות מפוזרות בין הפסקאות
4. פרטים עליכם. אפשר כמובן לפרסם אנונימי. יכולים לשלוח תמונה שלכם / את השם שלכם / קישור שתרצו שיופיע בלחיצה. ניתן לשלוח רק אחד מהם שתרצו שנשים בכתבה, ואת השאר נשאיר אנונימי. ניתן לשלוח גם הכל.

Visuathlete article Image

נושא הכתבה

נושא הכתבה יכול לגעת בכל נושא שקשור לאתלטיקה. נשמח לקבל כתבות על כל נושא שתרצו לכתוב עליו כל עוד ישנו קשר כלשהו לאתלטיקה. לדוגמה מחקר שמראה על החשיבות של אימוני אתלטיקה בגילאים צעירים לפיתוח כדורגל לאומי ברמה גבוהה הוא נושא מדהים לכתבה למרות שלא קשור לאתלטיקה ישירות. כמובן גם דיווחים מאליפויות ארציות, עולמיות וסתם תחרויות סבביות נשמח לקבל ולפרסם. תזכרו, כמה שיותר אתלטיקה נמצאת בחיפוש בגוגל, ככה יש יותר סיכוי שאנשים יכירו את הספורט.

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לכתוב כתבה בעצמכם? מוזמנים לשלוח לנו את הכתבה או הטעות ב אינסטגרם או לי במייל:  ilan147963@gmail.com

Visualstudio Update Logsinstagram logo @visuathleteinstagram logo @visuathlete
תקנו לי קפה?